onsdag 23 september 2009

Att äta godis innan filmen...


Var på bio idag, Flickan som lekte med elden. Den var bra! Väldigt obekväma stolar men man fick stå ut. Något som jag la märke till var att så gott som ALLA i biosalongen åt upp sitt godis innan filmen hade börjat, till och med innan trailerna hade börjar. Till slut fick jag ge in till grupptrycket och själv börja äta godis. Precis när jag hade tuggat i mig min plopp började filmen...självklart, och då va ju godiset slut och allt jag hade kvar till själva filmen var min dumma loka som inte smakar speciellt mycket. Jag skyller allt på grupptrycket!!


2 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid kopa mer an en godis bit, och sa ater du en innan filmen och "gommer" en i vaskan tills filmen borjar? :p

    SvaraRadera
  2. Haha ja men problemet är väl att då äter jag väl upp den också innan.. Och då får jag sitta och ojja mig över att jag skulle ha ätit mindre choklad hela filmen ;-)

    SvaraRadera