torsdag 24 september 2009

September= födelsedagsmånaden

I morse vaknade jag av att telefonen ringde, 20 minuter innan jag skulle gå upp, SJÄLVKLART! Då är de ingen mening att somna om igen och man har missat 20 minuter av skönhetssömen. Detta kommer bli en jobbig dag.

I morgon är det äntligen fredag. Då ska jag in till storstaden Västerås och köpa present och nicklas eftersom han fyller 23 år den sista september. Problemet är bara att jag har inte en aning om vad jag ska köpa, får väl följa mammas bästa present tips och köpa ett par långkalsonger.

På söndag blir det fullt hus här. Då ska Nicklas firas och vi har bestämmt att vi ska bjuda på mat. Det ser ut i nuläget som vi blir runt 11 pers i vår lilla tvåa på 55 kvm. Ska bli spännande. På dagen blir det mer kalas för då ska vi fira Nicklas kusins son som fyller 4 år. DÄR lär det bli mycket mycket folk. Innan barnen har fyllt tjugo så träffas hela släkten och firar, så de kommer nog att bli ca 30 personer. Tur är det i alla fall att de bor i ett hus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar