torsdag 22 oktober 2009

Hallå

Hmm..vad händer i mitt liv just nu frågar du.. På måndag ska mamma och pappa köpa en "helgskinka" som vi ska dela på, å de e ju bra som pålägg och ha till mos osv.. haha.. guuud va intressant va?!
pÅ LÖRDAG ska nicklas och jag till västerås och handla julklappar och storhandla...
6 november ska jag till gynekologen för första gången, ska bli läskigt, man har ju hört historierna om folk som vart där och återberättat.. Är lite nervös men hoppas de går bra iaf..
7 oktober ska jag och nicklas på 30- års fest hos nicklas kusins fru.. :P Ska bli kul, hoppas det inte blir för mycket alkohol bara :/ Är så jobbigt dagen efter då..

Det skulle vara kul att veta vilka som läser bloggen.. vet bara typ en som gör det.. så om ni vill att jag ska fortsätta skriva så kan ni väl skiva en Comment på detta.. om det är mer än 5 som läser så fortsätter jag skriva annars får vi se.. Känns ganska onödigt då.. därför jag inte skriver så mycket nu.. Men ÄR DET fler som läser än vad jag tror så ska jag börja skriva varje dag.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, du vet ju redan att jag laser! :p
    Foresten, vart sak du till gyn? barnmorskan pa vardcentralen ar bra mycke battre an dom pa HUM!

    SvaraRadera
  2. ja de vet jag ju ..:) ok :P Ska till västerås :)

    SvaraRadera