torsdag 22 oktober 2009

Medlemmspolycy

Ursäkta stavningen.. gissa om jag är full eller om jag är trött?

Baaaaah!
Gaaaah!
Guuuud asså vilken fjortis blogg.. Nej allvarligt. Jag fick reda på av en "trogen" följare(den här är till dig Jonas) Haaah Visst heter du Jonas? Gud vad dum jag är.. De borde jag veta nuförtiden!! Men är inte van vid att kalla dig de! Åter till ämnen. Jo, jag fick reda på att man inte kan skriva kommentar om man inte är medlem. Så till alla er som inte är medlemmar, ni är förlåtna för att ni inte skrivit något :) Till er andra.. fy skäms.

Kollade på Comedy fight club ikväll, shit asså de kan vara skojj, den dära Kodjo asså, han är bara för rolig. Men bäst är här i morgonpasset i p3, lyssnade på det när jag jobbade, fyf*n vad roligt de måste se ut när jag gick och städade och så så helt plötsligt fick jag ett skrattanfall Hehe Undra vad dem som såg måste ha trott..

Iaf ska avrunda de här nu, hörs troligen imorrn :)
Puss Å kram å nyp i stjärten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar