måndag 18 januari 2010

Lasagne lr Lasagne al Forno?

Ikväll blir det lasagne, det var evigheter sen jag gjorde eftersom Nicklas och jag inte kan komma överens om hur lasagnen ska göras. Nicklas tycker att den ska vara "al forno" vilken innebär att det nästan inte är någon ostsås alls och jag tycker det ska vara massor med ostsås, ju mer ju bättre, är ju det bästa på lasagnen :). Så idag har jag bestämt mig för att jag gör två mini lasagner istället så blir alla nöjda och glada.

Idag har jag hjälpt mamma och tvättat på förmiddagen och på eftermiddan så rensade jag ut i linneskåpet som det var i total katastrof! Resultatet blev jag riktigt nöjd med :D

Imorgon ska jag till mamma och baka :) Är så härligt att jag har henne att umgås med om dagarna, vi hittar alltid på en massa skoj att göra. Det hade nog blivit att suttit inne väldigt mycket om jag inte hade haft mamma (L)


vi hörs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar