fredag 5 februari 2010

Sex and the city-

- Allvarligt, finns det någon bättre "må bra film"/ serie där ute? OK, vänner kunde tävla med att komma upp på första plats, men de har blivit sååå tröttsamt att se samma J**la avsnitt 7000 ggr. Vill ha Sex and the city boxen nuuuu!!!

aja skit i de, de jag har egentligen en massa intressant att att berätta om mitt liv så vi kanske ska hoppa till de. Arbetsförmedlingen har skrivit in mig på en säljutbildning så de är lite sånt jag håller på med om dagarna eller de blir nog mer efter denna skit vecka. Förra veckan jobbade jag och då fick jag så klart vinterkräk sjukan. Jag skulle absolut inte rekommendera det till någon. Använd skydd!! ;-) Det som är något positivt med det var att man gick ner ett par kilon men de vare inte värt!
Imorse ringde mamma och sa att mig att gå ut på vlt å ja ba "nää datorn är avstängd varför då??" Och då visa de sig att de har brunnit i lägenheten över dem. Ingen kom till skada förutom två katter som blev rökskadade och fick föras med ambulans till djursjukhuset. Vad jag förstår så är de ingen fara med dem nu men vet inte.. Hoppas det och ber för de små rackarna V

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar