tisdag 10 november 2009

Misslyckat. 20:47

I lördags var jag ju på 30-års fest. Men på en gång när man komemr in känner man att man absolut inte passar in och får genast ångest och vill hem igen. Insåg ganska snabbt att jag knappt kände nåon där också och sitter och blir lämnad ensam av Nicklas när han går iväg och pratar med de andra grabbarna. Tillsut när alla blir tillräckligt på lyset så börjar dom prata med en och då blir de ungefär, jaha, du har inte sagt så mycket ikväll, mår du bra? Osv.. Hmm..jag kanske HADE pratat med dig om du hade sett ut att lagt märke till mig för fem öre :S

Nej, så nu önskar Rundamarie att hon hade varit hemma i lördags upp kurat upp i soffan och halvsovit och kollat på film istället.

Idag har jag och nicklas varit på "kattjakt". Var först över till Zoogården och tittade, där skulle de inte få in kattungar förrän mot våren/sommaren. Sedan har vi kollat på blocket, och ringt runt lite.. ingen som har svarat. Så jag hoppas på en nu imorgon att hon svarar om jag vågar ta mig för att ringa igen.

Tjenixen!

1 kommentar:

  1. Stackare, men vi ska ha kul på fredag :) Det är alltid lika kul att träffa dig :) Jag slår dig en pling imorron eftermiddag :) kramar till dig från Theresia

    SvaraRadera