lördag 26 september 2009


I går hade jag fullt upp. Först var jag till stan. Där åt Nicklas och jag jätte god mat på thai take away; röd curry kyckling med ris. Sedan gick vi runt i olika affärer i ca 2 timmar. Runt två tiden gick jag och köpte present åt Nicklas, det tog ca. 5 minuter eftersom jag visste vad han ville ha. Sen åkte vi ut till hälla, där köpte vi julklappar på toy's 'r' us, får ju passa på när de är rea ;-).
Sedan åkte vi iväg till mediamarkterikslund, vilket är en affär jag bara avskyr. får alltid stå och vänta i en timme medan Nicklas kollar på skivor, också klart så är de ingen som duger så därifrån åkte vi bara med två filmer, bl.a Wallanders senaste, cellisten. Den var nog bra tror jag, iaf det jag såg av den innan jag somnade..




Idag ska vi tvätta och städa, så en väldigt kul dag väntar..


Ha de bäst!
p.s om någon vill köpa en kamera åt mig så jag kan lägga in mer aktuella bilder så gör gärna det.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar