fredag 16 oktober 2009

Tja...

Hallå igen. Hmm..har ju inte så mycket att skriva nu för tiden men för att lugna mina fans så är det bäst att man gör ett inlägg då och då i alla fall. Jag säger bara en sak. ÄNTLIGEN FREDAG. även fast veckan har känts ´ganska kort så har den ändå vart seeeeg som en kola. Blir väl så när man inte direkt gör något. Om någon undrar varför jag inte lägger upp så mycket bilder är det för att jag bara har webcam och seriöst? Hur kul blir det med en miljard profilbilder. Men nu när julen kommer så vet man ju aldrig, man kanske får en riktigt kamera i Julklapp. Hmm.. vet inte vem jag ska önska mig de av. Men du som läser är väldigt välkommen att köpa en åt mig. Den får gärna vara lila eftersom det är min favvo färg.

P.s jag vet att mina fans är ganska tillbakadragna, men skriv gärna lite kommentarer så jag också har något att läsa..


See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar